Wednesday, February 2, 2011

sejarah iraq !

1.beberapa tahun lalu , amerika yahudi telah menceroboh negara irq dgn alasan iraq memiliki WMD - weapon of mass dissaster , dan kemasukan penceroboh ini telah dibantu oleh oleh org dlm iraq sendiri iaitu puak minoriti kurdis.

2.pemimpin iraq, saddam hussin ditangkap dan digantung sampai mati , hasil minyak iraq dirompak , negara iraq dirogol sehingga hari ini , amerika yg kononya mahu membantu demokrai diiraq sebenarnya perompak berwajah org baik.

3.kestabilan politik dan ekonomni di iraq masih lagi tidak pulih , dan puak islam syiah dan sunni telah bergaduh berperang sesama sendiri , rakyat hidup dlm ketakutan dan kesusahan di pelbagai segi termasuk isu mkn minum dan pendidikan anak anak mereka.

4.kita semua tahu , percaturan jahat amerika dan kebodohan pemimpin arab islam dan pengaruh yahudi telah menyebabkan perkara spt ini berlaku di iraq , terdapat tgn ghaib yg cuba bermain stail yg sama di palestine afghanistan dan sudan bermain catur di iraq sehingga tidak memperdulikan apa yg berlaku kpd rakyat iraq.

5.tangan ghaib ini juga berperanan cuba menggunakan nama demokrasi dan pelbagai helah lain utk melakukan perkara yg sama keatas semua negara islam ataupun timur tengah yg kaya dgn komoditi minyak dan aliran tunai.

6.pencatur ghaib ini mengenapikan soal kemanusiaan dan soal pembangunan insan dinegara terbabit dan pada masa yg sama , berlakon wayang seolah merekalah betul baik dan sempurna.

7.setiap agenda jahat pencatur ghaib ini selalunya bermula dgn GELOMBANG RAKYAT , kononnya gelombang rakyat inilah yg mahukan perubahan di negara mereka , cetusan rakyat negara tersebut dijadikan sbg pemangkin kpd kemasukan para penceroboh dajjal ini.

8.malah , pembabitan pihak pembangkang dinegara tersebut dlm menghasut rakyat memebrontak dan membuka laluan mudah kpd penceroboh dajjal ini amatlah keji lagi jijik , dan sejarah membuktikan , selepas penceroboh ghaib dajjal ini mendapat apa yg mereka mahu , pihak pembangkang yg bantu mereka ini juga akan dilayan buruk spt tawanan perang dan paling lucu sekali adalah , pembangkang yg membantu penceroboh dajjal ini juga dilayan bagai musuh penceroboh.

9.situasi dimesir dan tunisia menampakan tanda dan paten yg serupa spt yg telah berlaku di iraq , dan amerika selatan dan kesemua operasi cia pada tahun 60 an , mungkinkah sebuah lagi negara penting islam dan kedudukan strategik nya iaitu terusan suez akan jatuh ke tangan ke PENCEROBOH DAJJAL INI ?

10.oleh itu , sebelum mana mana pihak ghairah dgn apa yg berlaku dimesir iraq dan sbgnya.... kita semua harus dan wajar memberi perhatian terbaik kpd permaslahan susulan dan kemungkinan yg bakal berlaku keatas apa yg kita mahukan !

11.sbg cth , lihatlah indonesia filipina thailand , selepas pemimpin besar mereka dijatuhkan,apa yg terjadi selepas itu ? stabilkah ekonomi dan poltik negara itu ? berbanding kita ?

sekian,

wallahhuallam...

No comments: