Sunday, July 17, 2011

luahan tm


slm...

1.sebenarnya dlm hati saya nih ,...jauh ke dalam...say sdg renungkan perkara bersih - patriot ini ,...saya berasa ;

a.amat duka cita 
b.sedih 
c.gusar run sing
d.kesal
e.geram

2.sbbnya saya berasa begitu kerana ,...

a.saya melihat pergeseran perang saudara antara bangsa melayu sudah melampaui batas dn tersangatlah diluar kawalan dek kemaruk politik !!

b.tahap cercaan dn penghinaan sesama umat amat luar biasa sudah !

c.sudah tiada lagi malu alah antara sesama kita ..sudah pupus rsa hormat anatara se umat kita ! sudah lagi x kelihatan sifat tlaok ansur yg perlu !

d.permainan ini sudah sampai ke tahap kemuncak dimana sesama umat dianggap kafir dn musuh utama !!

e.adab yg perlu sudah tidak dikenali lagi !!

3.dn yg paling saya kesal adalah ,...

butanya koita semua kpd percaturan poltik bangsa lain yg secara terang lagi jelas.....kita adalah mangsanya dn kita umat bangsa melayu adalah pertaruhan politik mereka !!

sikap tidak endah dn tidak peka dn tidak prihatin terhadap kepentingan bangsa melayu kita !!

saya tersangatlah kesalkan !! amat rterkilan dn kesal sungguh !!!

4.dn akibat drpd tekanan sebegini ,..saya menjadi geram sgt !! marah sgt apabila tanah air agama dn bangsa dn negara dijadikan taruahn mereka si dajjal lahant ni semua !!

5.kita perlu lakukan sesuatu demi kebaikan semua !!
2 seconds ago · Like ·  · Unsubscribe

No comments: