Thursday, August 29, 2013

pemimpin yg wajar disokong

pemimpin yg wajar disokong

1.Saya menyokong pemimpinyg mempunyai agenda terbaik utk kesinambungan umno.

2.Saya menyokong pemimpin yg mempunyai agenda yg sesuai dgn citarasa politik masa kini.

3.saya tidak menyokong kwn atau lwn ..saya menyokong pemimpin yg beragenda politik yg sensitiviti dgn sentimen dn aspirasi rakyat.

4.saya menyokong pemimpin yg mahu perjuangkan sentimen rakyat dn aspirasi rakyat.

5.saya menyokong pemimpin bhg yg bijak lg berani tetapi tidak berhati busuk dn mengamalkan politik kondom play safe dn retorik.

6.saya menyokong pemimpin yg sentiasa buka dialog dgn rakyat dn berikan perkhidmatan rakyat.

7.saya menyokong pemimpin yg mendengar permasalahan rakyat dn seterusnya mengambil sesuatu tindakan yg positif utk nya.




No comments: