Wednesday, April 27, 2011

  • De Chancellor
    Itachii Uchihaa
    Orang Pass yang marahkan Umno/Bn samalah seperti kanak-kanak Pastii yang meracau sebab tak dapat makan kebab....
    last Wednesday · Like · · Subscribe

    Itachii Uchihaa
    Penyokong Prr terlalu taksub pada Harakah dan Suara Keadilan sehinggakan apa pun yang mereka keluarkan akan mereka percaya,saya takut satu hari nanti Harakah kata dunia dah kiamat pun mereka percaya...
    last Wednesday · Like · · Subscribe

    Itachii Uchihaa
    Saya Benci Bn,tapi kerja dengan kerajaan,saya Benci Bn tapi hantar anak ke sekolah kerajaan,saya Benci Bn tapi buat pinjaman belajar untuk anak-anak,saya Benci Bn tapi saya gunakan duit pencen untuk sara hidup saya...:)
    last Wednesday · Like · · Subscribe
    Irenazreen Mohd Yusof likes this.

    Itachii Uchihaa
    Anak-anak Penyokong Prr pun dah gelabah semacam apabila anak mereka pun dah hafal lagu 1Malaysia,dah pandai baca Utusan....
    last Wednesday · Like · · Subscribe
    Koulong Kojiun likes this.

    Itachii Uchihaa
    Anak kapal yang memperjuangkan Hudud nampaknya sudah tahu yang kapalnya akan tenggelam,tapi yang hairannya masih menunggu arahan dari Nakhodanya yang tak sedar akan keadaan kapalnya....
    last Wednesday · Like · · Subscribe
  •  added De Chancellor to the group.
  • De Chancellor
    Itachii Uchihaa
    SpongeBob Lokman sedang belajar berenang sebab kapal yang di naiki sekarang hampir karam,malah Nakhoda kapal pun tak tahu macam mana nak selamatkan anak kapalnya...
    last Wednesday · Like · · Subscribe
    Koulong Kojiun likes this.

    Itachii Uchihaa
    Raksasa berkepala tiga sekarang hampir nazak sebab satu kepala yang memperjuangkan Hudud sedang tidur,satu kepala yang memperjuangkan Anuwar telah di tembak dan pelurunya tertanam di kepala,tinggallah kepala yang memperjuangkan Komunis yang berkongsi badan,terpaksa mengheret 2 kepala tersebut ke mana-mana...
    last Wednesday · Like · · Subscribe

    Itachii Uchihaa
    budak-budak sekarang dah pandai sebut Cilako,salah siapa,Bn juga ke....
    last Wednesday · Like · · Subscribe

No comments: