Thursday, May 5, 2011

MARI KITA UJI MINDA !!Cabaran Kpd UMB Pengecut !!! UMB Picisan Murahan !!

1.aku kantoi seorang ahli umb melaka  bernama hamry ghazali http://www.facebook.com/profile.php?id=1354176967 telah bercerita busuk kotor fitnah cemuh caci aku kpd seoarng peminat aku di fb grup poltik parlimen fb.

2.grup aku tmx menyumbang tenaga berjuang utk pertahankan umno drpd dakyah poltik jahat pr , dn kami berbuat secara sukarela tanpa dibayar ataupun ditaja mana mana pihak !! umb tidak pun bagi kami apa pun walau 1 terima kasih dn kami x mengharapkan pun !

3.pelbagai isu berkaitan umb tersebar luas , namum aku dn tmx aku x pun serang ataupun kacau geng umb yg pengecut bacul taraf picisan murahan kualiti kasta rendah dn kaki pecahkan dn rosakan org lain di fb.kami juga x  memboikot aktvt umb fb.

4.tetapi apabila tmx aku dijemput pej pm utk program ramah mesra tmx dgn pm , dn tmx aku diktiraf oleh mereka , ada pula pihak yg sakit hati dn cemburu , dn meeka juga cemburu dgn sokogan yg aku dpt drpd peminat dn pengikut aku.

5.aku x minta sokongan drpd sesiapa pun , dn bukan umb yg byr apa pun kat aku dn ckp terima kasih kat aku , jadi geng umb x berhak utk mencemuh mencaci memefitnah dn cuba menjatuhkan aku. umb harus sedar kredibiuliti mereka di paras rendah dn kualti mereka setakat cap ayam shj !!! berbanding dgn tmx aku !!

6.tektik kotor umb utk jatuhkan sukarelawan umno yg berjuang di fb amat keji dn jijik !!! sgt bacul dn pengecut umb ni !!

7..aku ada bukti si hamry ghazali umb melaka ni punya fitnah aku !! aku sdg berkira mahu ambl tindakan undang undang keatasnya !!!

8.aku dgn ini mencabar umb hamry ghazali dgn semua umb sekali utk lwn aku di pfb ...

MARI KITA UJI MINDA !!!

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_194098243939021&ap=1

hahahha...

No comments: